Fajka wodna
Blog o fajkach wodnych

Nargilem. Losowanie nagrody w konkursie aladin.com.pl

Tym razem w losowaniu nagrody wzięło udział ponad 130 osób. Nagrodą jest fajka wodna Nargilem TN 550 o wartości 430 zł ! Losowanie przeprowadziliśmy zaraz po godz. 12 gdy upłynął czas na nadsyłanie odpowiedzi na naszą ankietę. Bardzo Wam jestem wdzięczny za odpowiedzi i pytania jakie zadaliście. Wkrótce odpowiem na nie na tym blogu. Niedługo będzie nowy konkurs więc obserwujcie mojego bloga bo właśnie tu on się odbędzie ;)  A póki co możecie sobie zobaczyć filmik z losowania nagrody i sprawdzić kto od nas otrzyma wkrótce profesjonalnego Nargilema TN 550. Zwycięzcy oczywiście gratulujemy :)
Pozdro.
2 komentarze:

Dzieki po raz drugi.. ;)
Ktos mnie musi tam lubic skoro znowu cos u Was wygralem.. :D

Pozdrawiam ;)


No nieeee! Dlaczego nie ja ?
Ja też chcę taką faję ....


Prześlij komentarz

Kamiliańska Misja Pomocy
Społecznej

Pomagaj i wygrywaj

Obserwatorzy

FOTOKOD

FOTOKOD