Fajka wodna
Blog o fajkach wodnych

Funnel - czyli jak rozpalić tytoń w tym cybuchu ? - filmik

Fajka wodna jest prosta w obsłudze. Niestety nie wszyscy sobie radzą z tak prostą czynnością jak nabicie cybucha typu FUNNEL. Najlepszym przykładem jest obecna w sieci od kilku dni recenzja Jaro, który chyba od samego początku był jakoś uprzedzony do tego cybuszka i ostatecznie nie udało mu się go prawidłowo rozpalić. Zatkała mu się dziurka i nie czuł się z tym najlepiej ;) Bogu ducha winny Funnel został dotkliwie zbesztany i ukarany kiepściutką oceną recenzenta. Postanowiłem samodzielnie zbadać tajemnicę funnela czego efektem jest poniższy filmik :) Zapraszam do oglądania i komentowania.
Najciekawszy komentarz pod tym wpisem nagrodzę takim właśnie cybuchem :)
23 komentarze:

Hah! Ludzie funnel ma tylko jedną dziurkę... to brzmi tak samo dwuznacznie jak ssanie węża ale do tego shishowcy zapewnie się już przyzwyczaili. Zaciekawiłeś mnie z mnichami ^^ a wygląd funnel'a pełnego starbuzza można porównać do pola czerwonych tulipanów w Holandii. Wyczerpująca, obfita, syta a nawet przeżarta recenzja jak rozpalić fajkę z cybuchem typu Funnel zasługuje na 11 w skali od 0-10 ;] Kończąc swoją wypowiedź stwierdzam że Funnel jest jak MediaMarkt nie dal ... wszystkich żeby nikogo nie obrazić.
Pozdr
grab


p.s Twoje filmiki przypominają mi program Tvn Turbo "Jazda Polska" appsy na końcu wymiatają ;]


pozamiatałeś tymi extrasami! z niecierpliwością czekam na test kulki do zaworka :)


Haha! Nie no znowu małe wpadki. Przecież każde dziecko w przedszkolu wie, że dziurek w Funnelu powinno być 682, a nie 678 ^^ Spoko filmik, czekam na recenzję kulki od zaworka ;) Pozdrawiam, gruszek166.


Jesteś zmęczony życiem...?? Rozpal Nakhle ona postawi cię na nogi!!


a gdzie córka?! tak nie może byc;d


Kamerzysta i recenzent w jednej osobie hehe takie extrasy to lepsze od napisów końcowych:D Aż się chce na takim "Fanelu" zapalić, w końcu to piece of cake jak mówi Pihont, "jestem Twoim tatą" hahaha oby więcej oby częściej :) pzdr crono


Mam nadzieję że też kiedyś dojdę do wprawy i osiągnę idealne "popierniczone " proporcje. Pierniczany Mistrzu :]


"Funnel ma tylko jedną dziurę, a wy nie potraficie jej obsłużyć" - no nie mogę, kolejny Twój tekst mnie poskładał; D
swoją drogą - nie ma co się wysługiwać innymi (czyt. Jaro), tylko samemu odpalać kamerę i recenzować! a i efekt jest ciekawszy: )

pozdro i czekam na kolejne filmiki
cirix2@interia.pl


Killer jesteś, Pihont :D
"i zakładamy... na shishe" po czym muzyczka z jakiegoś ślizgacza :P

nie chce wyjść na faszyste, ale jak ułożyłeś węgielki to w fajce magicznie pojawił się dym :D

extrasy wymiatają!
kręć dalej te filmiki!! :D


Taaak, tam był jeszcze taki buch kontrolny ale go wyciąłem bo się zadławiłem śliną i w mikrofon w kamerze tragicznie to przyjął :) Stąd ta odrobina dymu.


Nie tylko dzięki znakomitej technice nabijania funnela udało się uzyskać taki efekt. Ja sądzę, że to dzięki umieszczeniu węgielków w kształt pentagramu. Dzięki temu (i pewnie dzięki rytuałom przeprowadzonych przed nakręceniem filmiku) udało się uzyskać tyle dymu. Kolor melasy też nie był bez znaczenia. Krwisty kolor spotęgował moc szat... ekhm funnela.


Fajny, całkiem rzeczowy filmik, jednak ja mam 2 pytanka;) Sam mam jedynie Vortexa więc nie mam porównania ale czy:
1. Taka ilośc tytoniu jaką nabiłeś Funnel'a nie jest za duża? Wyglądał na lekko ubity co blokuje swobodny przepływ powietrza między tytoniem, a to prowadzi do nierównomiernego spalania?
2. Dziurki mogą byc tak duże? Popiół i iskierki nie wlecą do środka w zbyt dużej ilości i nie przypalą nam melaski, jaka by nie była?

Podoba mi się brak przechwalania sprzętem: "palę na X, używam węża Y a nabijam tytoniem Z od firmy Ź" - w końcu to recenzja samego cybucha.
Extrasy fajne, miło się je oglądało.

Kulka od zaworka? To z nią też są jakieś problemy?


@cobi92 1. Nie jest za duża choć mogłaby być mniejsza. Tytoń nie był ubity ale można go jeszcze bardziej rozdziabać w palcach. Tytoń będzie się w ten sposób jeszcze lepiej tlił. To po prostu jeden ze sposobów nabijania jednakże dobry.
2. Dziurki mogą być dokładnie takie.Mogłyby być nawet większe :) Czynności związane z przygotowaniem shishy należy traktować łącznie. Czyli m.in. to jak nakładasz tytoń i jakie robisz dziurki warunkuje sposób nakładania węgielków. Te elementy wzajemnie na siebie wpływają więc ważne jest po prostu małe wyczucie w tej kwestii.

Kulkę na razie pozostawię bez komentarza ;)


Cholera, zazdroszcze Ci ze potrafisz polozyc 5 wegli i nie przypalić tytoniu, mi nawet z pierscieniem przy zle połozonym coco na pół zaczyna sie palić czasem ;D


nie przesadzaj: P no chyba, że masz naprawdę mały i płytki cybuch; P


Zwykły MYA, ale przymierzam sie do vortexa.

Oczywiscie nie mowie ze przypala sie za kazdym razem, ale nie odwazylbym sie polozyc kokosa na jednej warstwie folii bez pierscienia.


te krążki foliowe są gruubsze niż zwykła folia: )


Oda do Funnela

O cybuchu najwspanialszy Funnelem zwany
Gdy Twej pięknej konstrukcji do palenia melasy używamy,
Nasze chwile z shishą w rozkosz zmieniamy.
Zachwycasz wszystkich Swą nadludzką dziurą,
I wysokością biegnącą ku chmurom.
Niektórzy Sobie z Tobą nie radzą,
Twoje boskie moce ich po prostu zgładzą.
Nie wszyscy na Ciebie zasługują,
Więc nieudacznicy obelgami Ciebie obsypują!
Ale nie martw się jest garstka ludzi serca dobrego,
Którzy nie odtrącają prawdziwego piękna Twego.
I tak przeobrażasz każde zwykłe chwile
W takie, które są niczym do nieba bilet.
Chwała Ci więc Funnelu,
Niech nikt z nas nie zapomni o swoim jednodziurkowym przyjacielu!


Spoko spoko planuje to wydać w wersji audio :DD


Nagroda powędruje tym razem do Masera :) za Odę do Funnela oczywiście :) Pozdrawiam.


Siema, sorry za odgrzewanie tego jakże starego tematu, ale chciałbym zapytać gdzie można zakupić takie szczypce. Już z maksymalnego lenistwa pragnę posiadać w kolekcji szczypce które tak banalnie się obsługuje - chodzi mi o ich atut w postaci tego "zagiętego" "chwytaka" :D.
Sorry za porypany tekst ale shizę mam (nie mylić z shishą :D) ale pytanie jak najbardziej poważne :D.
pozdrawiam.


Prześlij komentarz


Pomagaj i wygrywaj

Obserwatorzy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.

FOTOKOD

FOTOKOD