Fajka wodna
Blog o fajkach wodnych

Shisha Night Pihonta

No i udało się ! Straszyłem, straszyłem aż wystraszyłem ! A Wy nie nawaliliście i przyszliście. Ja za to nawaliłem ... się :P I fajno !
Gdy rano dochodziłem do siebie mój mętny wzrok padł w pewnym momencie na kamerę walającą się gdzieś obok łóżka. Powoli docierała do mnie prawda z Shisha Night. Ktoś to nagrywał !

Włączyłem i ... musiałem ciąć i ciąć żeby móc cokolwiek pokazać na YouTube. :P
Jeszcze raz wielkie dzięki za przybycie i od razu mówię że nie odpuszczę i zapraszam ponownie już niedługo !
No i dostałem prezenty :)
 Jeszcze nie jestem pewien jak je wykorzystać. Mam pewne pomysły ale nie jestem zdecydowany jakoś ostatecznie.
Póki co zobaczcie sobie wersję light filmiku z SHISHA NIGHT PIHONTA.
5 komentarze:

Naprawde, widze ze bylo Mega, kolejnym razem postaram sie i Ja przybyc, mimo iz z nad morza to kawalek, ale dla takiej nocy warto hehe, pozdrawiam


No było przezajebiście..

końcówka filmu - bezcenna ;]


Wielkie dzięki raz jeszcze :)
Świetny filmik, podkład muzyczny także ...
Big Up!


Muza w podkładzie to jest z ostatniej płyty Damiana. Jeśli ktoś chce chłopaka wspomóc to mamy jego płytę po 10 zeta ! W empiku za 33 zeta niestety. Jeśli ktoś chce niech pisze maila to mu wyślę płytkę z dedykacją, darmową wysyłką. Czyli dyszka dla Damiana a wysyłka gratis.


Oj Pihont Pihont...

Przecież to pierścienie które Ci ofiarowalem to są do założenia na "ogórka" (od Barlu) :x
A tak poważnie- pierścienie do palenia, fajnie jakbyś dał znać czy dobrze się sprawują:D

Jeszcze raz dzięki za świetną imprezę, warto było przyjechać ;P Kiedy powtarzamy?


Prześlij komentarz


Pomagaj i wygrywaj

Obserwatorzy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.

FOTOKOD

FOTOKOD