Fajka wodna
Blog o fajkach wodnych

Darmowe próbki - zapisy

Trochę chyba namieszałem ;/ Pisząc o próbkach myślałem że jakoś się pozgłaszacie i ja to ogarnę ale widzę że nie dam rady w ten sposób. Sorry.....
Musimy to jeszcze raz zorganizować ale w sposób fachowy i systematyczny. Tak więc proszę Was o wypełnienie ankiety, która ułatwi i uprości mi stworzenie listy wysyłek z próbkami jak już tylko będą gotowe . Na razie nie są ;/ ale to już chyba długo nie potrwa. Mam nadzieję. W ankiecie jest pytanie o to czy chcecie żeby wysyłać Wam jakieś sample także w przyszłości. Umieściłem je po to aby ta lista mogła już pozostać na przyszłość i w ten sposób nie będę musiał za każdym razie wypytywać Was o uczestnictwo. Zwłaszcza że zawsze jesteście chętni :D .
Tak więc sorki za zamieszanie i zapraszam TUTAJ w celu wypełnienia ankiety.
Od razu mówię, w pierwszych wysyłkach będą bardzo małe próbki nowego produktu ale za to bardzo wysokiej jakości więc nie jęczeć mi tu na mailu ;)
Pozdrawiam serdecznie.

P.S. Otwieramy ponownie sklep PIHONT.PL przy ul. Grzybowskiej 96 lok 3 . Zapraszam.
P.S. 2.  :) Polubcie mnie na Facebooku :) Coś tam niedługo fajnego wymyślę :D
20 komentarze:

Ciesze się, że wakacje się już skończyły... W końcu będzie się coś częściej działo na blogu :)

Pozdrawiam !


Ankieta wypełniona. Ciekawe co tam nowego będzie na Grzybowskiej.


Ankieta poszła. Niedługo trzeba udeżyć na Grzybowską i zobaczyć zmiany:D Pozdro!


Ankieta wypełniona. Pozdrawiam!!!!!!!!!


Ankieta poszła:)Teraz pozostaje tylko czekać:)


Wczesniej juz pisalem to Mój email wiedzmin38@vp.pl


Ankieta poszła. A cóż to będą za próbki ?


Ja obstawiam starbuza, bądź coś w tym stylu, będzie się kopcić aż miło


teraz widać ile ludzi odwiedza bloga :D jak tak to dziesiątki odpowiedzi a teraz 5 momentów na krzyż


@Rbk to nie odwiedziny widzisz lecz zaangażowanie w komentarze ;)


no ale w zamian za próbkę można coś naskrobać chociaż żeby to jakoś "żyło"


Ankieta już wypełniona :) chyba zacznę częściej wchodzić na tego bloga :D


Dalej nie wiem co to za próbka. :) ??


@Krzysztof - aż tak przewidywalne chcesz to uczynić? Nie lepiej poczekać na 'niespodziankę?; ]


No lepiej. Ale już nie mogę się doczekać. Wiadomo kiedy polecą pierwsze wysyłki??


Ten komentarz został usunięty przez autora.

Ankieta wypełniona :)


Kurczaki, przespałem... Caly czas na maila czekalem , a tu nowe zapisy... no i troche po wysyłce...


Prześlij komentarz

Kamiliańska Misja Pomocy
Społecznej

Pomagaj i wygrywaj

Obserwatorzy

FOTOKOD

FOTOKOD