Fajka wodna
Blog o fajkach wodnych

Odpowiedzi na Wasze uwagi ;)

Obiecałem że odpowiem na wszystkie uwagi z ostatniej ankiety, a właściwie listy na darmowe próbki.
Więc odpowiadam :)

12 komentarze:

Siemanko

Węgle całkiem przyzwoite, kiedy pojawią się w sprzedaży, no i jeśli już wiadomo to w jakiej cenie?


Tak przesłuchałem właśnie te Twoje odpowiedzi. Dzisiaj złożyłem u Ciebie dośc spore zamówienie. W sumie nigdy jeszcze nie piłem yerby więc jeśli to zamówienie jeszcze od Ciebie nie wyszło to z miłą chęcią bym zobaczył co to jest ta cała yerba i czy warto w to inwestować, jeśli oczywiście byś dołączył jakieś sample do mojej paczki :) w razie czego mój numer zamówienia to 1829


A i mam jedną uwagę. Jakbyście mogli napisać coś więcej o waszych melasach firmowych to byłoby całkiem fajnie :) zakupiłem dzisiaj monkey snack. Domniemam tylko że to pewnie będzie melasa o smaku banana z czekoladą albo cynamonem no ale mogę tylko domniemać bo nie ma żadnych konkretniejszych opisów waszych smaków :)

Węgielki dotarły ale będę czekał jeszcze na moje zamówienie żeby sprawdzić jak się z ich pomocą pali bo moje węże mitsuby zaskakująco szybko zaczęły rdzewieć.


Ja dostałem wczoraj węgielki i moim zdaniem są zajebiste duża temperatura i wcale się ich długo nie rozpala bardzo fajnie się z nimi pali jak paliłem z vortexa dwa takie węgle w zupełności wystarczają dzieki jeszcze raz Pihont i czekam na ciąg dalszy próbek :D pzdro


A tak wogule to jak zamawiałem u ciebie fajeczke i tak inne akcesoria to nie dostałem szczypców do węgielków i teraz nie mam czym operować :P tak więc jak byś mógł Pihont to byś cos podesłał mój numer zamówienia to było 1729.
Wiem że to dość dawno było ale ostatnio przeglądałem twoją oferte to zobaczyłem że powinienem dostać szczypce no ale cóż zdarza się ;p


@Nikodem Skontaktuj się z obsługą sklepu w tej sprawie. Pewnie zapomnieli i Ci wyślą. Pozdro.


Ten komentarz został usunięty przez autora.

Pihont, odzew dobry byl ;]
Nurtuje mnie jedna rzecz, jako ze jestes ze wzgledu na towar ktory oferujesz, dla jednych przeklenstwem, a dla drugich zbawieniem. Opowiedz nam w jednym podcascie jak zaczela sie Twoja przygoda z fajka wodna, bo zapewne wiele osob to ciekawi w tym mnie...
Milo byloby posluchac... :]
Pzdr!
aeddgynvael


Spoko, mogę to zrobić. Ale czemu przekleństwem jestem ?


Bo oferujesz towary po takich cenach, ze konkurencja wysiada i coraz mniej o niej slychac... ;]


Węgle naprawdę godne polecenia. Co prawda, długo się rozpalają ale za to trzymają ciepło przez dobre 1,5 godz. Jeśli cena będzie przystępna był bym skłonny kupić owy węgiel ;).
P.S.
Dołączam sie do posta Martin'a. Chętnie dowiedział bym się czegoś o Tobie Pihont. Nagraj jakąś opowiastkę o sobie byle z jajem jak zawsze :) Pozdrawiam


@kozi95 - długo się rozpalają..? W porównaniu do CZEGO? Bo jeśli do cocobrico to wcale nie tak długo..

Węgielki w dechę - idealne gdy mam mniej melasy w cybuchu, gdyż nie muszę się bawić w połówki cocobrico. Myślę, że się przyjmą wśród shishomaniaków: )


Prześlij komentarz


Pomagaj i wygrywaj

Obserwatorzy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.

FOTOKOD

FOTOKOD