Fajka wodna
Blog o fajkach wodnych

Sklepik promocyjny z fajkami wodnymi

Hej Ho !
Obiecałem że z okazji shisha night pihonta uruchomię jakieś promocje.
Tak więc postanowiłem zrobić kilka obniżek i zestawów promocyjnych.
Niestety zabrakło mi czasu na przygotowanie wszystkiego jak należy i oferta jest mniejsza niż chciałem żeby była.
Sorki, czasem nie nadążam.

Jak zapewne wiecie od września reaktywowałem mój autorski sklepik w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 96 lok 3 :) Prowadzę go razem z moją żoną Agnieszką. Założenie jest takie że nasz sklepik Pihonta ma być inny niż wszystkie sklepy z shishami.
Przede wszystkim stawiamy na jakość obsługi, po drugie na jakość obsługi a po trzecie na jakość obsługi. ;)
Po prostu. Liczy się Wasza satysfakcja i już.
Brakuje nam jeszcze tylko autorskiego sklepu w internecie. Sklepik, w którym znajdziecie dzisiejsze promocje z okazji Shisha Night Pihonta to taka właściwie wczesna wersja Beta sklepu.
Uruchomię go dzisiaj o godz. 20 tylko ze względu na obiecane promocje.
W najbliższych dniach zajmiemy się dalszym rozwojem tego przedsięwzięcia.

I tu WIELKA PROŚBA DO WAS - piszcie do mnie co myślicie o tym sklepiku. Jak powinien wyglądać, jakie funkcjonalności posiadać, co powinien oferować żeby był dla Was jak najwygodniejszy.
Uwagi dotyczące sklepu piszcie to na maila pihont@gmail.com 
a nie w komentarzach do tego postu.

Póki co, sklep z fajkami wodnymi z promocjami znajdziecie pod tym adresem : http://pihont.com (nie wpisujcie adresu z "www" na początku bo to jeszcze nie działa. :P
Promocje potrwają do godz. 5 rano ! Bawcie się dobrze.
Ci co nie mogą przyjechać do nas na dzisiejszą imprezę mogą do nas zajrzeć od godz. 22 do 23 na http://justin.tv/pihont  i zobaczyć transmisję na żywo oraz poczatować z nami :) Zapraszam serdecznie.
Pihont.
0 komentarze:

Prześlij komentarz

Kamiliańska Misja Pomocy
Społecznej

Pomagaj i wygrywaj

Obserwatorzy

FOTOKOD

FOTOKOD