Fajka wodna
Blog o fajkach wodnych

Znamy już ceny węgielków KING NARGILE - sprzedaż ruszyła

Dużo pytań o cenę tych węgielków od Was dostałem :)
Zobowiązany tajemnicą sekretną (handlową :)) nie mogłem udzielać odpowiedzi.
Teraz już mogę ..... :)
Tak więc za paczkę zawierającą 45 kostek najlepszego węgielka kokosowego na świecie płacimy tylko 6 zł ! Paczuszka taka waży 0,4 kg.
Dla miłośników shishy, którzy zużycie węgla mają jak prawdziwa ciepłownia przygotowane są paczki 1 kg zawierające aż 112 kostek tego królewskiego wręcz produktu do fajki wodnej. Cena takiej paki to tylko 13 zł :)
Co jest najistotniejsze w węgielkach King Nargile ?
Przede wszystkim to:
  • węgielki wykonano w 100% z łupin orzechów kokosowych
  • idealne wymiary kostek: 2,5 cm x 2,5 cm x 1,5 cm
  • czas palenia: do 2 godzin !
  • produkt ekologiczny
  • najwyższa jakość
  • najwyższa ekonomia
  • nie zmienia smaku shishy !
  • nie trzeba go kroić ani łamać
:) 


Pojawia się więc pytanie, jak długo na rynku utrzymają się węgielki cocobrico przy takiej jakości i cenie węgielków King Nargile ?
7 komentarze:

pjenknie :D Bedzie trzeba zamowić bo sie cocobrico koncza :)


O fota ze spotu?:)
Cena całkiem dobra, czas palenia troszkę przesadzony, myślę że godzina- max 1h 15 minut to rzeczywista długość palenia przy mocniejszym ssaniu. Rozmiar idealny, 3 sztuki na vortexa i można spokojnie wypalić jedną sesję


szkoda że zamkneliscie oddział w łodzi na piotrkowskiej bo bym do was często jeździł :) do warszawy niestety za daleko. ale węgielki kupie - predzej czy pozniej ale kupie


Dostalem je w ramach darmowych probek i musze przyznac, ze sa baaardzo dobre. Wydaja mi sie zdecydowanie wygodniejsze niz coco.


sample zrobily swoje - nastepny zakup wegielkow to kilogramowa paczka KN :)


Rozsądna cena, świetna jakość. Dziękuję i pozdrawiam!


Siema tu znowu kozi. Mam pytanie dla drogiego Pihonta. Moj kumpel kupil sobie fajke Aladinowska. W gratisie dostal pełno dupereli i wegle. Oczywiscie bylo trzeba przetestowac nowa shishe. Co sie okazało? Wegle firmy Aladin sa calkiem dobre. I tutaj pytanie do ciebie pihont. Co sadzisz o weglach Aladin Bambocha??:) pozdrawiam


Prześlij komentarz


Pomagaj i wygrywaj

Obserwatorzy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.

FOTOKOD

FOTOKOD