Fajka wodna
Blog o fajkach wodnych

Fajki wodne Aladin Evolution - rewolucji nie ma ale jest ewolucja

Jak obiecywałem przeprowadziliśmy test fajek Aladin Evolution - najnowszej kolekcji a dokładnie 12-tu pierwszych modeli jakie pokazały się na polskim rynku. Do testowania zaprosiłem Rabadża i Seishina znanego Wam zapewne z shisha-forum. Seishin jest także autorem dymnego pamiętnika moja-shisha.pl.
Siedliśmy sobie, włączyliśmy kamerkę i przyjrzeliśmy się shishom Aladina kierując się Waszymi sugestiami, które nadsyłaliście w komentarzach do poprzedniego wpisu na tym blogu.
Poniżej możecie obejrzeć efekt naszych oględzin w trzech częściach.
W filmiku wspomnieliśmy że fajki można obejrzeć w naszym sklepie internetowym aladin.com.pl  ale jest to w tej chwili tylko częściowa prawda bo nawał przedświątecznej pracy uniemożliwia póki co uzupełnienie oferty w aladinie. W najbliższym czasie postaram się to nadrobić.

Fajki wodne Aladin Evolution możecie natomiast obejrzeć na żywo w naszych sklepach stacjonarnych Aladin w Warszawie przy ul. Wałbrzyskiej 11 w centrum handlowym LAND i w Al. Jana Pawła II 43a lok 37 B.

Czy warto kupić fajkę wodną Aladin Evolution ? Jaki model wybrać ? Czym się różnią od poprzednich Aladinów ? Jak się z nich pali ? Odpowiedzi na te i inne Wasze pytania znajdziecie w poniższych trzech częściach filmu. Zapraszam do oglądania.
Pozdrawiam.
Pihont.





9 komentarze:

W starszej serii dostaje sie identyczne sitko. Recenzja bardzo fajna i obszerna.


Przednia recenzja. Stawiam że do dzbana w "fajnej bańce" wejdźie góra 2.5 l :P .pozdro


Recenzja dobra, właściwie o niczym nie zapomniano.
Mam nadzieje że jakaś następna już niebawem.
Szkoda że na razie to tylko część serii.
Co do samych fajek, to bezsensowność takiego typu rozkręcania korpusu spowodowana jest nie odkręcaną rurką od pozostałej części, bo gdyby i rurka się odkręcała to było by to nawet praktyczne (odnoszę się do odkręcania "głównej części korpusu" od "podstawy korpusu"), albo gdyby rurka była przytwierdzona do "podstawy korpusu" i do tego dokręcało by się pozostałą część.
Dzbany są świetne, każdy ma swój urok, ale gwintowanie dzbana w ten sposób to mistrzostwo świata.


Jeden wielki zawód... Czemu rurka zanurzeniowa nadal się nie odkręca:(
Drugi mniejszy zawód... mogliby robić vortexy, a nie takie dziwne coś, paliłem już z tego wynalazku i nie jest zły, lepiej niż ze standardowego cybucha, ale brak mu zalet vortexa.

A co do plusów: są śliczne, podoba mi się każdy model bez wyjątku:) Stabilność też z pewnością duża. Fajnie że talerz w końcu jest odczepiany no i można sobie dokręcić adapter na 2 wąż jak ktoś ma życzenie :)

Czekam na aladin "Rewolucja" z odkręcaną rurką i zakupię kolejną shishę do kolekcji:)


@cobi92 - "Aladin Rewolucja" to będzie dowolnie modyfikowalny rozmiar fajki ;D, zestaw będzie składał się z takiej "podstawy korpusu" (jak to określiłem), "głowy" korpusu (czy też "góry", "szczytu") z adapterem na cybuch i podkładką na talerz, i kilku (w zależności od max wysokości) modułów np. po 10cm albo 15cm. :D, dokładając do tego wybitną jakość wykonania byłby to produkt "super mobilny", "super szczelny" i "super wygodny", ale jedno musiało by zostać jak w tej serii - dzbany: design łącznie z takim gwintowaniem.
Za to może jak teraz jest "Evolution (1)" to następna niech będzie "Evolution 5" - taki skok cywilizacyjny ale bez "rozlewu krwi" ;D.

Co do wad, tak pomyślałem że nie odkręcana rurka to beznadzieja, ale z drugiej strony jednolita rurka to jakaś gwarancja szczelności, ale cybuch faktycznie nie jest czymś ciekawym, ale podobno zapewnia lepszy obieg ciepła, lepszy niż w Vortex'ach - może ta konstrukcja ma na celu "uwolnienie" nas od przesuwania/przekładania węgielków :D chociaż nie wyobrażam sobie tego.

P.S. sorry za drugi komentarz o podobnym brzmieniu ;D.


faktycznie nieodkręcana rurka to fail.. i MrKyrtaq - nie jest ona jednolita - na filmie zwróciłem uwagę że końcówka wychodząca z tej banieczki jest przyspawana.

A propos rewolucji, być może niektórych zaskoczę ale istnieje seria Aladin Revolution :) i z niej pochodzą znane i dostępne od dawna na aladin.com.pl fajki Fata Morgana, Zebra, Fire, Arabica, Luxira i Diwan

Cobi, z dodawaniem vortexów niezły pomysł :D


Wg mnie Aladin vortexów nie doda, oni chcą być "orginalni", widać to najbardziej po dzbanach i tej rurce bez sensu.
@Seishin to mnie zawiosłeś tą informacją, myślałem (z filmu tak sądziłem) że jest przyspawana ale po to żeby się trzymała sztywno, że jest jednolita a że to reszta korpusu jest do niej dospawana, jeśli jest tak jak piszesz to zawiodłem się jednak, widać "skąpstwo" albo lenistwo twórców fajek, no bo skoro i tak jest dospawana to już mogli ten jeden gwint dorobić.
Bo wychodzi na to że mamy korpus praktycznie w jednym kawałku (jeśli o długość chodzi) i nic w zamian, tzn gwarancji szczelności przez jednolitą rurke.
btw. co do Aladin Revolution - nie znam wcześniejszych modeli aladina ale w takim razie nie mogę sobie wyobrazić co było wcześniej ;D.


@MrKyrtaq, hmm.. jak się zastanowić to patrząc w rurke nie zauważyłem "przerwy", więc być może to rzeczywiście jest spaw łączący rurke z bańkami.. do sprawdzenia - ale wydaje mi się, że będzie tak jak pisałeś na początku (a ja tylko zamęt wprowadziłem :P)


Mam pytanie, mianowicie czy do dzbanów w tej serii wchodzi duży dyfuzor? (słyszałem, że kiedyś był z tym problem w niektórych produktach)


Prześlij komentarz

Kamiliańska Misja Pomocy
Społecznej

Pomagaj i wygrywaj

Obserwatorzy

FOTOKOD

FOTOKOD